De vliegreis en aankomst op Bali.

27 augustus 2022 - Sanur, Indonesië

Blog 1

Zaterdag 23 augustus 2022.

Vertrek en aankomst

Dinsdagmorgen vroeg haalde Marcel me op. We gaan naar Ton en Darja toe, we gaan naar Schiphol…op vakantie naar Bali Indonesië 🎉

Ondanks alle drukte op Schiphol, waren we snel ingecheckt en door alle controles heen.

Vol verwachting gingen we het vliegtuig in, we gingen vliegen met SingaporeAir en dat zou luxe ten top betekenen.

Dat viel tegen. De twee maaltijden die we kregen gedurende de 18 uur tellende vlucht, hebben we bijna onaangeroerd teruggegeven. En het drinken dat we kregen was minimaal.

Jammer, maar dat ging de pret niet drukken. We waren onderweg naar Bali…..yeah….

Onze vlucht verliep verder goed en de vriend van Ton en Darja wachtte ons op bij het vliegveld te DenPasar en bracht ons naar onze villa’s kayumanis.

We werden daar vriendelijk ontvangen door Juni, de jongedame bij de receptie.

Ze liet ons de villa’s zien en die zagen er geweldig uit.

Juni ging weg en wij gingen slapen…….eindelijk….

1. Ingrid:
    27 augustus 2022
    Hoi Ina, meestal is de reis erg zwaar omdat je het niet gewend bent. Jammer van het eten en drinken wat zo minimaal/niet lekker was.
    Maar vanaf nu ….. GENIETEN!!!
  2. Ina:
    27 augustus 2022
    Het eten was jammer, maar niet belangrijk. Bali is zo bijzonder, de natuur, bomen…..zoo mooi!
  3. Wilma:
    27 augustus 2022
    Ja wat een reis hè, maar nu genieten van al dat moois daar! Mooie villa’s daar kunnen jullie het wel een poosje volhouden😎.
  4. Ina:
    27 augustus 2022
    Beetje jetlag…..even wennen…maar ik hou het hier wel een paar weken uit 😉
  5. Helma:
    27 augustus 2022
    Je bent veilig aangekomen zonder problemen. Jammer van het eten en drinken. Maar dan nu echt gaan genieten.
    Leuk om wat van je te horen.
  6. Ina:
    27 augustus 2022
    Dat we veilig aangekomen zijn is het belangrijkste. We hadden best veel turbulentie, dus we moesten veel blijven zitten, maar ook dat is niet erg. Het is hier echt zoo mooi.
  7. Atie:
    27 augustus 2022
    Jammer dat de vlucht minder kwaliteit van eten en drinken had als je verwachtte. Onze reistijd was wat minder😅, we zijn om half 11, kwart voor 11 aangekomen in Willingen.
    Fijn hoor, dat de locatie in ketjap manis zo mooi is EN met zwembad.
    Veel plezier!
  8. Ina:
    27 augustus 2022
    Het is niet zo erg hoor dat er een, paar dingen minder waren. Soms gaan de dingen nu eenmaal zo.
    Ik heb het hier in ieder geval heel goed naar m’n zin….ik geniet 💫
    Jullie ook een heel fijne vakantie gewenst 🎉
  9. Maja:
    28 augustus 2022
    Hoi hoi, wat fijn dat jullie goed aangekomen zijn, jouw bericht stond in mijn spambox en zojuist gevonden , jammer dat het eten tegenviel maar dat mag de vakantiepret niet drukken, ga er erg van genieten !! Een hele fijne vakantie toegewenst 🍹
  10. Ina:
    28 augustus 2022